Fredag, men det känns som lördag

Jonis är ledig i från skolan idag, så idag känns det som om det är lördag. Riktigt skönt att denna helg blev längre.

Det enda som står på schemat är att fira barnens farbror och byta till vinterdäck, vågar inte chansa att åka med sommardäck längre. Säkerheten före allt!

Ville somnade i sin egen säng i går och när jag skulle lägga mig var det väldigt tomt i sängen. Låg och vred mig fram och tillbaka men sen hörde jag att Ville vaknade. När han låg på sin plats mellan oss så somnade jag fort. Så mysigt att ha honom mellan oss.

Jag har virkat lite kakor och gett till dagis och igår frågade en av fröknarna där om jag kunde virka på beställning. Klart jag kunde så nu har jag fått min första beställning, riktigt roligt! Så nu ska jag sätta mig och virka lite.

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0