Halvvägs till helgen

Veckorna går fort! Har sagt det förut och säger det igen..

Ville har varit på dagis och när han var där så åkte jag och Alice till min farmor. Hon har alltid hållt på och handarbetat genom alla år men nu sviker hennes syn henne. Så jag fick en massa garner till både virkning och brodering.

Nu har vi alla tre ätit lunch, Ville har precis somnat bredvid mig och jag ska lägga Alice snart. Skulle vara skönt att få vila en stund.

Vi har börjat att provocera Villes mjölkproteinsallergi. Hittills har han inte reagerat när han har druckit ren mjölk. Idag ska jag laga mat som både innehåller mjölk och ost. Gäller att passa på och laga mat som vi lagar väldigt sällan eller aldrig pga allergin. Vi skulle ge det en veckas tid.

I eftermiddag ska jag byta i sängarna, att krypa ner nybäddade sängar är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0