Kvalitetstid

Jag njuter av varje minut av att ha hela familjen samlad, därför är det väldigt lite bloggande på helgerna. Det gäller att ta vara på varje minut för man vet aldrig vad som händer i morgon.

Alice är duktig och går fler och fler steg mellan mig och Jonis. Är uppe i 5-6 steg nu. Efter möbler går hon som om hon aldrig gjort något annat.

Båda barnen snorar och hostar, märks att dagisbacillerna har hittat hem hit. Men mycket sömn och näsdroppar så besegrar vi bacillerna.

I dag ska jag se om det blir någon mössjakt till barnen. Men en håv måste jag köpa. Vi har blivit med djur, två fiskar eller "hajar" som Ville säger. Två golfbollar kommer det bli, haha! Det är mysigt att ha djur igen, det är något vi har saknat.

Ni har väl inte glömt att Emma ger ut sin bok på onsdag? På Varför gråter inte Emma kan ni bland annat se bokvideon.

Kommentarer
Postat av: Linda

Såklart man ska passa på o njuta av tiden man kan vara tillsammans o hitta på saker - och inte bara vardagslunket! :-)



Drygt med baciller, dem får ni lämna hemma för har inte tid o vara krasslig. KRAM o tack för fina kommentarer på bloggen!!

2010-10-25 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0