Ljuvlig musik

Sitter i fotöljen och lyssnar på ingenting, det är ljuvligt! Jag har precis lämnat storsork på dagis och lillskruttan var så trött att hon ens inte orkade hålla ögonen öppna så hon fick trilla i säng. Så jag hamnade här.

Ska ta och få i mig lite frukost och sedan vet inte jag vad jag ska göra. Passa på och få lite egentid eller någon annan som har något bra förslag?

Imorgon ska bli en rolig kväll, då ska jag åka på Max Factor och Olay's roadshow. Där ska jag och mina vänner vimla, äta gott och bara njuta! Det har jag sett fram emot ett bra tag, det är skönt att ha små ljusglimtar att hämta andan och få ladda lite energi.

Nu tog orden slut, så det blir frukost i stället.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0