Torsdagen

Tack till Johanna som ställde upp och passade Alice medans jag och Ville åkte till biblioteket för sagostund. Denna gång var det en polis som kom och läste saga. Ville satt som ett ljus, hans gosekatt satt i knät hela tiden. När sagostunden var över så fick vi gå ut och kolla på en piketbuss. Ville var jättepeppad när vi gick ut men när vi väl kom ut vägrade han hoppa in och titta. Så jag fick hålla honom i famnen medan vi tittade in i bilen. Det är roligt att vårt bibliotek anordnar sådant här.

Annars så har dagen varit lugn, vi har varit hemma och lekt och myst. I morgon är det dagis som gäller för Ville och sedan ska jag och Alice gå upp till Anna och hennes två små flickor för en fika och lite skitsnack.

Helgen är redan fullbokad och jag förstår inte riktigt hur det går till..?

Vad som händer på lördag kväll kommer i ett särskilt inlägg.

Tokråttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0