Blommor, fönster och brandbil

Ville är laddad inför sagostunden och det ska bli mysigt. Hoppas att han sköter sig, får väl muta honom annars...! Haha! Vi har pratat om att vi ska åka iväg och lyssna på en brandman som läser sagor. Och nu hittade han sin brandbil och la fingret över munnen och hyssjade. Sötnöten!

Jag lyckades att putsa alla kökets fönster igår, trots gnälliga barn. Nu kan man se ut genom fönstrena. Vardagsrummets fönster står på tur idag, hoppas att barnen tillåter mig att putsa dem. Det som saknas i köket nu är en orkidée till, så blir det kanon. När man putsar fönster så får man lust till att planera om blommorna också, om nu barnvakten väljer att stanna idag så ska jag ta presentkort och åka och köpa jord och krukor.

Hur ofta planterar nu om era blommor?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag brukar få ett ryck på våren, då planteras blommorna om eller risiga byts ut mot nya. Resten av året går till att försöka hålla dem vid liv. :-D

2010-09-18 @ 08:35:08
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0