Ett

ETT fönster hann jag ta innan det började regna. Vad 17!! Surt, jag som är laddad för att putsa fönster. Jag får hoppas att det slutar snart så jag kan putsa klart köket iaf.

Förmiddagen spenderade jag och Alice hemma hos min syster. Alice hade det jätteroligt med sina kusiner men mot slutet började hon bli trött. Jag satte henne i bilen och hon sov innan ens vi hade lämnat kvarteret. Sov igenom hämtningen av Ville och hon sover fortfarande. Får se när hon vaknar igen, men då är det mat som gäller annars så har vi en surfis deluxe här hemma. Ville somnade på soffan efter att ha ätit lunch.

Nu ser det ut som om det är uppehåll, då ska jag passa på!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett fönster är mer än jag har tvättat detta år! :-D (Så ser de också ut, får jag ju erkänna, men snart så, då ska jag.)

2010-09-15 @ 21:57:48
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0