Krasch!

Har två trötta barn som har svårt att komma till ro, den lilla ligger i sin säng och mumlar och stora ligger i soffan och kollar på Pippi.

På lördag har jag och sambon bestämt att åka och handla byxor till oss. Vi har enbart varsitt par jeans så det är dags att uppdatera garderoben. Jag vill in på IKEA med och så ska vi hämta vår bärbara.

Jonis pratade med sin bror igår och sa att datorn var lagad. Hårddisken hade visst kraschat! Ops! Tur att man brände ner en hel del bilder innan det hände, dock har jag inte kvar några av alla min länkar jag samlat på dig. Känner mig handikappad. Men nu sitter det en ny hårddisk i samt får vi windows 7 installerat.

Ska försöka få tag på min far nu och se om det blir en sväng i skogen idag.

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Sån tur du hade brännt ner!!!



Å jag kom just hem efter 3 timmar i skogen - ljuvligt! <3



KRAM

2010-09-01 @ 13:50:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0