Lunchplaner

Planen är att jag hämtar Ville från dagis och sedan åker vi upp till min mamma, där ska båda barnen få mat samt att jag kan skanna in bilderna åt en arbetskamrat till Jonis.

 

Sen funderar jag på vad vi ska göra i eftermiddag, om vi ska ta bilen och åka och hälsa på någon. Men det beror helt på hur Ville är.

 

Det märks att hösten är här nu, det var 6 plus grader i morse. Och en annan sak det märks på är att alla kanaler kör igång med tv program. På måndag börjar halv åtta hos mig och sedan är det biggest loser Sverige. Vilka serier/program ser ni fram emot ska börja?

 

Nu ska jag packa ner det sista i skötväskan och sedan ta oss iväg. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi så passande att du tipsade, satt just å knåpade ihop inlägget där jag tipsar om förbeställningen - för givetvis har jag beställt ett gäng flaskor :-)



Tack rara för att du tänkte på mig <3 KRAM

2010-09-07 @ 14:52:32
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0