Redan helg!

Helg imorgon och jag blir själv med barnen. Jonis åker i väg med praktikplatsen. Ska bli både skönt och jobbigt!

Vid lunchtid fick vi lekbesök, trevligt att snacka skit och Ville och Filippa lekte så fint ihop. När de hade åkt så satte jag på Pippi, 5 minuter senare så låg Ville och snarka i soffan. Trött kille!
Fick Alice och sova så jag fick sova 10 minuter, det gjorde gott. Pappa kom in och vi åt middag och sedan åkte vi ut i skogen.

Vi hittade en hel del kantareller, både gula och trattisar. Trattisarna börjar komma upp nu men de gula var små, lite regn så växer dem och blir stora och fina. Så regna på!

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Är ganska trött i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas småttingarna är medgörliga och visar sig från sina bästa sidor när du är ensam med dem! :-)



Sv: Tack! Ja, positiva besked har varit tunnsådda här, men nu så!

2010-09-11 @ 08:13:28
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0