Sömngrus

Sitter här och gäspar och har inte riktigt vaknat än. Gick och la mig allt för sent igår kväll och det får jag sota för när barnen vaknade innan sju. Men när jag väl fått Ville till dagis så ska jag och tösabit sova.

Idag finns inga planer vilket känns skönt. Igår var vi och firade min mamma som fyllde år, jag hade kokar jordgubbssylt på förmiddagen och hon fick en burk. Billig och uppskattad present. Jag hade även virkat ett lock till burken så man slapp se det fula locket. Jag hoppas att sylten vart bra, jag hann inte smaka den.

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: jozzan

jag ska jobba=) de gick jätte bra igår, mizza får va på macken för hon har ont i magen kram syster yster

2010-09-09 @ 07:15:17
Postat av: Linda

Jag försöker läsa ikapp lite bloggar så här på morgonkvisten ;-) Kan tro att din mamma uppskattade presenten, något du gjort själv också - säkert smakade sylten bra.



Frulle, göra iordning mig och sen till ikea, lunch där och till sjukhuset. Ja ungefär så ser mina dagar ut numera.



kram!

2010-09-09 @ 08:09:07
Postat av: Linda

Åh, den sylten måste jag smaka =)



Ja, du vet mina planer idag. Bryta ihop och komma igen haha ;)

2010-09-09 @ 10:40:10
URL: http://lmv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0