Ingen familj i sikte..

Jag har plockat och städat i hela lägenheten, bara lite disk som jag inte orkat ta rätt på som är kvar. Men resten av min familj har inte kommit hem än, jag får inte tag på Jonis på hans mobil heller. Börjar bli lite orolig då han sa att de inte skulle vara borta så länge...

Jag har varit till affären och handlat med, lite gottgott till kvällen. Men först ska jag väl ta och skutta in i en dusch så jag inte luktar blä imorgon på jobbet.

Ha en skön avslutning på lördagen!

Update; Jonis ringde mig för snart en timme sedan och sa att de skulle precis sätta sig i bilen och åka. En stor sten lättade från min mage. Mobilen hade legat i skötväskan medans de hade varit på kalaset.

Jonis och Alice


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag förstod nog att det var nåt sånt ;) Skönt att du blev lugnad och eftersom jag inte hörde nåt av dig mer så kändes det också bra. Kram kram

2011-04-17 @ 01:05:23
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0