Lysande gröna ögon

Oj, vilken jobbdag! Det har gått i ett men har haft underbara kunder som lyst upp dagen.

Mötte en kompis som kommenterade mina lysande gröna ögon idag, men jag tror att jag är grymt laddad med energi och glödje.

När jag kom hem från jobbet så bytte jag genast om till träningskläder och gick ut och gick. Började med att gå lite snabbare för att få upp ett tempo. När jag kände mig varm bestämde jag mig för att springa en liten bit, den lilla biten vart intervaller. 5.3 km lades bakom mig idag och jag känner mig väldigt mör i benen nu. Så jag ska snart gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp till lagom med träningsvärk imorgon - vilket jag inte tror, utan träningsvärken kommer ge sig till känna, nog inte måttligt...

Imorgon så blir det tyvärr ingen promenad då det är möte på jobbet och det kommer bli sent innan jag kommer hema igen. Tråkigt nog! På torsdag får jag en ny chans, då blir det både städning, promenad och bakning och annat pyssel inför Villes kalas. Tar ingen morgondagens förlust på promenad.

Sov gott sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väldans vad mina döttrar har blivit hurtiga ;) Men det är bra med kondition...

Imorgon kommer jag hem igen så då ses vi på lördag. Kram kram

2011-04-28 @ 17:48:23
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0