Stor snabbhandling

Jag är väldigt duktig på att vända på ordföljden ibland, satt och prata med sambon om dagens storhandling. Det var en "stor snabbhandling" men menade snabb storhandling. Så tokigt det kan bli ibland..

Ville är så duktig på att hjälpa till att plocka upp varorna och det är så tacksamt.

Jag, barnen och min bror tog en sväng till storstaden på förmiddagen, det vart en vända på Ikea, men det börjar gapa väldigt tomt där inne nu. De ska flytta till nya lokaler och öppnar den 13:e på ett nytt ställe. Så för första gången så kom man ut därifrån tomhänt.

På eftermiddagen så fick vi lekbesök och det var mysigt, härligt att uppdatera sig om vad som händer.

Snart börjar en unge i minuten, ett program som jag inte kan missa. Brukar ni kolla på det?

Jag börjar känna mig dålig och går på alvedon just nu. Hostan tar kål på mig, dagisbaciller är härligt! Ska lägga ner alvedon och noskapin i väskan så man klarar av dagen imorgon. Barnen kommer få en väldigt lång dag imorgon, lämnar 06.30 och hämtar dem 17.15. Vet att de kommer ha det bra på dagis men mitt samvete säger något helt annat. Sambon ska iväg och jobba i Avesta. Hoppas verkligen barnen samarbetar imorgon!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Din ordvändning blev ju rätt ändå ;) Mormor längtar hem till mina små kottar. Så bra att jag kan se bilder på dom här på bloggen :D

2011-04-05 @ 17:36:20
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0