Kräftskiva på agendan

Sista arbetsdagen är gjord för denna vecka. Det är skönt för nu väntar tre lediga dagar. Imorgon så ska vi ha kräftskiva, har en varje år. 8 vuxna och fem barn, det brukar bli en hel del pladder och skratt. Ser fram emot det så mycket.

Så imorgon förmiddag så ska jag och min bror åka och handla kräftprylar till kalaset. På eftermiddagen är det jag som gör två pajer, en som är skriven är den med lax och sparris. Det vattnas redan i min mun!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Janouch, hennes tredje bok Hittebarnet. Riktig bra serie om barnmorskan Cecilia.

Dröm sött min sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så gott med kräftskiva! Hoppas ni får det riktigt trevligt med hjälmarekräftorna ;-)



Ni kan behöva detta tror jag! <3 KRAM o trevlig helg!

Måste få låna lite böcker tror jag bestämt nästa gång jag kommer över på besök!

2011-08-25 @ 22:15:15
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Även här blir det kräftskiva i morgon! :-D Å jag bara måste säga att jag älskar tapeten som ska bli fonsvägg!!! KRAM å trevlig helg!

2011-08-26 @ 08:46:26
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0