Kräftskivan och storstads besök

Oj, här sover vi länge om morgonen och nu ska vi slänga på oss lite kläder för att sedan åka till Stockholm och hälsa på Jonis bror. Vi har ingen aning hur vi kommer dit så det blir spännande, mycket spännande.

Ska nog ringa någon och fråga om vi får låna en gps, Stockholm är en stad jag inte vill köra vilse i!

Bjuder på två bilder som jag ärligt snott ifrån min mamma, det är från kräftskivan igår. En underbart mysig kväll med god mat och mycket skratt. <3

Vi innan vi hög in på kräftorna

Kusinerna samlade på en bild

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Tävla om fina CARS 2 vinster

Ser ut att ha varit en mysig fest.

Härligt att träffa kusinerna och leka tillsammans.

Mina bröder bor 43 mil härifrån med sina barn så tyvärr träffas de sex kusinerna väldigt sällan.



Ha en fortsatt trevlig söndagkväll.

2011-08-28 @ 21:56:03
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0