Ny vecka, nya upplevelser

Det är bara frågan vad man ska göra för något utav dagarna som är kvar. En fundering jag har är att åka till Parken Zoo med barnen, hade varit roligt att åka dit och titta lite på djuren. Bada hade varit roligt om vädret hade varit roligare. 

Just nu sitter barnen och ritar medans jag skriver, kreativa familjen.

Villes tal har lossnat en hel del nu, det kommer både 3 och 4 ords meningar dock är det samma meningar och ord som används hela tiden. Men jag är glad över att Ville härmar oss och prövar på nya ord. Senaste ordet var tårta. Så fort jag får schemat för september så ska jag ringa och boka en tid hos logopeden. Vi har även fått tid till hörselkontroll, ska bli spännande och se om jag behöver ta ledigt för att åka på den.

Nu ska jag duka fram lite frukost till mina små pluttar, en mysstart på denna vecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0