Sista semesterdagen

Det vart en tur till stranden, men tur med vädret hade vi inte. Det blåste pålands vind men barnen och Jonis badade ändå. Vi stannade 1½ timme innan vi gav upp och åkte till Linas föräldrar och lekte i trädgården ett tag.

Idag har vi åkte vi in till Malmö och strosade på stan, tittade i affärer och fikade. Barnen tyckte det var roligt och vi parkerade utanför min morfars syster så vi tog bussen ner på stan. Vart lite överraskad då de hade dragit om linjen. Men det vart bra ändå, vi kom ner på stan iaf.

Vi gjorde ett besök i en leksaksaffär men barnen valde varsin penna! Ville hittade en legopolisbil och en lego brandbil, gjorde överenskommelse med honom att är han blöjfri i 7 dagar och kissar på potta eller toalett så ska vi köpa den till honom. Känns som en bra deal!

Nu har vi ätit och barnen nattas för tillfället. Sen väntar vi in Lina med familj innan vi myser ner oss i soffan framför en film, sista kvällen med mys med Lykke. Imorgon styr vi nosen hemåt.

Något jag inte har berättat om är att vi har fått dåliga nyheter medans vi har varit på semester, jag har valt att fokusera på att njuta, vilket jag vet att att det önskas. Barnens plastmorfar har fått diagnos bukspottskörtels cancer. En tuff resa ligger framför oss alla. Min mamma har skrivit om det här

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alldeles rätt stumpan. Ha bara alldeles väldigt mycket roligt !!!!!! :))))

2011-08-09 @ 22:19:03
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

så fort er semester gått där nere i söder!



och så tråkigt besked vännen, jag hoppas verkligen han snart kan opereras och att den går över förväntan. Det är en tuff tid men det bara måste gå! Finns här! KRAM KRAM KRAM!!

2011-08-09 @ 22:43:51
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åhnej, vad tråkigt!

2011-08-13 @ 10:59:23
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0