korvstoppning

Oj så mycket som snurrar i skallen efter två dagar på det nya jobbet. Det är så mycket att lära sig, trots att man är lite van ändå. Nu på kvällen har jag legat i badet och gått igenom allt om och om igen. Imorgon är det på't igen.

Det är även tuff vecka på andra sätt med, imorgon skrivs mammas make in för den stora op. Op'en blir på torsdag så alla tummar, tår och annat som kan hållas önskas!

Idag har vi varit till bvc, bytte för någon månad sedan och nu hade jag bokat en tid för att träffa dem, att få presentera oss och att få en vikt/längd på barnen. Ville väger 15,6kg och 102,5cm och Alice väger 11.2 och är 87 cm lång. Nästa gång vi ska dit är när Ville fyller 4 år och det är om ca ett halvår. När blev han så stor?!?

Nu ska jag fortsätta att virka på en luciakrans som jag har tänkt att Alice ska ha på luciafirandet på dagis. DH börjar ju snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0