Tröttmössan på!

Vilken natt men barnen har sovit i sina sängar hela natten och har inte vaknat en enda gång! Men jag har däremot sovit som en kratta, gick och la mig till kl22 och efter att försökt somna i en timme så gick jag upp och tittade lite på tv. Kände tröttheten komma och gick in i sovrummet men då snarkade sambon så det var bara plocka åt sig täcke och kudde och gå och lägga sig på soffan. Väl på soffan så dröjde sömnen 1 timme och när sambon gick upp i morse (04.20) så frågade han mig var jag gjorde på soffan. Jippie! Och sedan dess har jag legat i dvala tills jag hörde Alice ropa från sitt rum vid 6 tiden.

Denna dag kommer att bli lång....

Tröttmössan på!

bild ärligt lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0