Harmoni

Harmoni är ett ord som beskriver denna dag väldigt bra. Barnen har varit små änglar och så snälla idag och vi har haft så roligt. Vid lunch så åkte vi och plockade upp min syster för att köra henne till jobbet, när vi hade släppt av henne så åkte vi och åt en lyxlunch på McD. Barnen satt och dansa till musiken, åt bra och skrattade.

Sedan for vi tillbaka in till stan och där begav vi oss iväg på en liten shoppingrunda efter mitt ärende var avklarat. Ny strumpor till Ville inhandlades och hårspännen till Alice. Nästa stopp på turen var apoteket och bokhandeln. Barnen fick en ny bok att läsa. Läsandet är något jag uppmuntrar!

Väl hemma så fortsatte det glada humöret, Ville passade på att servera sig själv eftermiddagsfika genom att dra fram stolen till skafferiet och till kylskåpet. Han satt som ett ljus på sin stol och mumsade resterna från mitt och Jonis söndagsmys igår. Han såg så stolt ut. Min stora kille!

Ikväll kommer jag somna med ett leende på mina läppar, iofs så gör jag det varje kväll. För precis innan jag ska släcka lampan så ligger jag och tittar på mina älskade barn.


Kommentarer
Postat av: Linda

så mysigt! det är sådant man lever för :-)

Min son håller på o somnar i min famn, dock måste han småkika att jag verkligen är kvar - det ser väldigt sött ut!

2011-02-08 @ 10:11:53
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0