Slappstund

Det har jag nu innan det är dags att börja med maten. Efter maten är det dags att åka till stora staden för att gå på ett jobbmöte. Den bussen jag kör, kommer gå i fem år till. Så det är skönt att veta!

Vi har varit på bvc idag för vägning och mätning av båda barnen. Alice väger hela 8.9 och 78,5 lång, Ville väger 13.2 och 94 lång. Jag har små barn men det följer sina kurvor bra. Även om de inte skulle göra det så är det inte hela världen. De är pigga och glada och äter med god aptit.

Efter bvc så bestämde vi att vi skulle åka och fika. Ville satte igång med att trotsa på en gång så det vart en kort fika och när han till slut inte gjorde som jag ville så packade jag ihop och gick trots att jag inte var helt färdig. Kändes så där roligt men måste markera att det beteendet han hade inte var okej.

Nu sitter Ville och sover sittandes i fotöljen så stackarn var så trött. Men ska väcka honom snart så Jonis kan lägga honom utan protester ikväll.

Nu ska jag ställa mig och laga mat, pannbiff med potatis, stekt lök och god sås. Mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

denna trots! synd på fikan bara som blev avbruten sådär..

2011-02-10 @ 13:06:03
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att allt såg bra ut på BVC!



Synd att du fick avbryta fikat men jag hade gjort samma sak. Man måste ju visa var gränserna går. Visst är det härligt med trots?! :-D

2011-02-10 @ 15:52:45
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0