Bortrest

Vid lunchtid tar jag min väska och åker söderut, tyvärr är det inte enbart en nöjestripp. Ska åka ner och hälsa på min mammas faster som ligger på sjukhuset. Jag känner redan nu att jag kommer sakna mina småttingar och min sambo.

Lämningen på dagis gick någorlunda bra, hade gått bättre om inte fröknarna hade visat mig runt på resten av den stora förskolan. Men efter att först vinkat i dörren och sedan i fönstret så gick det bra. Ville såg lite gladare ut när han vinkade i fönstret. Jag är så glad över att det är så bra fröknar på deras avdelning. Alice sket fullständigt i mig... Sötråttan, det är skönt att hon trivs så bra på dagis.

Nu måste jag packa det sista och sedan skutta in i duschen. Har hunnit städat och plockat undan så det set skapligt ut när svärföräldrarna ska passa barnen tills Jonis kommer hem.

Glöm inte att tävla, det är ganska stor vinstchans i tävlingen om Cliniderms produkterna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas helgen blir så bra den bara kan!



KRAM!

2011-01-15 @ 20:05:38
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0