Det positiva med att vara förkyld!

Snor, snor och åter snor. Det enda positiva med att vara snorig är att man inte känner den underbara odör ifrån alla Alice b-blöjor som man får byta. Har aldrig varit maken till att en unge kan bajsa så mycket när tänder är på väg att spricka igenom!

Det kommer bli en lugn dag här hemma då jag känner att jag behöver ladda energi. Hade varit mysigt med besök eller hälsa på någon men energiladdning är viktigare.

Tack för grattishälsningarna, det värmer! Skickade iväg Jonis igår när barnen hade somnat, vi behövde köpa hem bröd och söt som han är kom han hem med en mini orkidée.

Tanken var att vi skulle ta det lugnt och mysa i soffan men Ville vaknade och jag kände mig som en påse skrutt. Så det vart inget mys, istället tackade jag för mig och kröp ner i sängen vid 22 tiden. För en gångs skull har det blivit en hel natts sömn utan avbrott.


Tomten är lite läskig...


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med lite sömn! Krya på dig snäckan!

2011-01-24 @ 09:58:01
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Hoppas du kryar på dig! Nu är jag tillbaka, tack för fina kommentarer!

2011-01-24 @ 20:02:13
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Linda

Hoppas en lugn dag hjälpte mot förkylningen! Här letar vi efter magsjukans positiva aspekter...

2011-01-24 @ 21:17:49
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0