Första jobbdagen

Då har man jobbat sin första dag på 3 år, och jag kan tala om att jag är väldigt slut. Men det gick bra och det har varit roligt att komma igång igen. Det var bara Ville som gick till dagis imorse då Alice hade feber igår. Men idag har hon varit feberfri. Så det är dagis för båda två imorgon. Mina underbara svärföräldrar undrade om de skulle hämta barnen tidigare imorgon med men vi har inte bestämt oss ännu.

Helgen har varit intensiv, att köra 120 mil på en helg tar på krafterna. Något mer som tog på krafterna var att hälsa på mammas faster på sjukhuset. När jag kom hem till Lina igen så var jag på väg att somna på soffan vid 20 tiden. Att mysa och umgås med Lina laddade på batterierna. Jag och mormor rök ihop i bilen på vägen hem då hon höll på och kommenterade min bilkörning, något som jag inte gillar! Så vi satt tysta från Skånes fagerhult till Ödeshög...

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, en tidig morgon igen.

Hoppas att ni har haft en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, blev en riktigt lång tystnad mellan er - långsinta ni är ler Charmigt! Känns... bekant ;-)



Förstår att du är trött efter jobbdagen, blir väl så några dagar/veckor att ställa om sig igen.



Söta svärföräldrar iallafall som erbjuder sig o hjälpa till så!

2011-01-17 @ 21:39:08
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0