Godmorgon!

Här har det varit en konstig natt, Alice vaknade första gången vid halv ett och ville ha välling. Jag var tvungen att byta nattlinne då jag hade svettats en hel del. Vid tre vaknade hon igen, fick komma över och ligga en stund bredvid mig. Strax efter fem vaknade Ville och kvittrade, när Jonis klocka ringde så tog han båda ungarna och gick upp. Så tacksamt att jag fick sova en stund till, det gör så mycket. När Alice trillar i säng för sin förmiddagsvila så tar jag täcke och kudde och bäddar ner mig på soffan. Behöver några minuters sömn till.

Igår fick vi besök utav vänner, vi fikade, tittade på hur de ska bo när de åker på sin semester om ett år. Man vart inte ett dugg avundsjuk. Vilket underbart hotell. När de hade gått hem så åkte vi över till min pappa för lite mer fika. Alice var på sitt bästa humör och gick omkring och kvittrade för fullt. Ville byggde jättefina torn av duplo.

Barnen ploppade i säng och sedan var det dags för mat, Johanna kom över och åt med oss. Hon hade lite ont i nacken så vi utbytte tjänster, jag masserade henne och hon mig. Nu är jag härligt öm i axlar och skuldror men det känns att alla knutor är upplösta. Så skönt!

Dagen idag blir lugn, Jonis kommer hem skapligt då han jobbar halvdag.

1 stycke härmapa!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vakna dygnsur är mer basis än tillfällighet här, ingen höjdare nej! Och då sover jag bara med mjuk amningsbh o trosor, dock duntäcke men har svårt o sova med tunnare täcke.



Så söt skruttan är som härmar Jonis!!



Hoppas du får lite mer sömn i soffan :-)

2011-01-07 @ 09:20:30
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0