Söndag? Nä, Lördag!

Jag har inte förstått att det är lördag idag, känns som om söndag. Det är skönt när det är så, då har jag en dag till övers.

Dagens lunch vart plättar och Alice åt ca 13 st och Ville 18!! Tror plättarna stod ut ur öronen på dem. Men det värmer mitt mamma hjärta!

Sedan bestämde vi oss för att åka och kolla på en arbetsbil till Jonis, sagt och gjort, släppte av barnen hos min far. Var skönt att åka själv och slippa tänka på vad barnen gör. De hade det gott hos morfar, de lekte och myste. Tror inte de hade saknat oss alls. När vi kom tillbaka så fikade vi och åkte hem. Väl hemma så lagade mat och nu ligger barnen och sover.

Jag ska sätta mig och virka, får visa bild på det jag har gjort sedan. Therese - Jag glömde ta kort på det jag gav bort i julklapp.. Men jag får virka det igen så du/ni får se.


Kollar in en av julklapparna han fick.



* ~ * ~ * ~ *

Ni glömmer väl inte bort och vara
med och tävla om ett av fyra kit
från Cliniderm?

Kommentarer
Postat av: mamma

Mulle Meck och traktorer precis vad han gillar :)

2011-01-08 @ 23:30:08
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0