Snipp snapp slut

Ännu en underbar helg har passerat med min fina familj. Gårdagen spenderades med min pappa och hans sambo. Vi åkte till hjälmare docka där de hade kanalens dag. Traktoråkning, ponnyridning, slussning och en massa gamla båtar stod för underhållningen. Vann även ett pris på inträdeslotten. Foton har tagits en del men ork att lägga in dem kommer en annan dag.

Dagen idag börjades med goda nyheter, lilla Lykke kom till världen. <3 Sedan blev det lite välbehövlig städning här hemma innan svärfar ringde och undrade om vi ville med till Jonis faster. Sagt och gjort så plockade vi i ordning och for ut i urskogen. Väl hemma igen så blev det lite mat och sedan bums i säng för barnen.

Imorgon är det arbetsdag igen, jag har lite nerräkning till semestern. Vill vara ledig med min underbara familj.

Har även suttit och kollat på semesterresor till nästa år, vill gärna slippa vara hemma och fira 30års dagen (i mars). Men det är ett myller med resor... Tips från er vore toppen!

Det ska snart bli bums i säng för mig med, på tv'n har det varit det big 4. Min bror är där just nu och jag har försökt att få syn på dem.

Hoppas att eran helg har varit lika givande och underbar som min.

Kommentarer
Postat av: Finurliga Fröken

Låter som en underbar helg tycker jag! Hoppas att du hittar någon bra resa tillss de är dags. tyvärr är jag inte alls berest så jag kan inte komma med några tips. Kram

2011-07-04 @ 15:14:31
URL: http://finurligafroken.blogspot.com
Postat av: Linda

Snart är det semester :-)



Solresa.. beror lite på om det är kort eller långresa ni tänkt er? En vecka, två?



Om det är långresa på schemat så finns det många fler länder att besöka i den perioden med bra väder än kortresorna. Kanarieöarna eller Egypten som kortisar, inget utav dem är något jag skulle rekommendera - jag gillar inte turistmålen och det är ju tvättäkta resmål det där ;-) Hoppas ni kommer fram till nån bra tripp iallafall.

2011-07-04 @ 22:15:43
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Du får skriva lite mer om hur du tänker dig semestern så kan vi säkert tipsa. :-)

2011-07-07 @ 22:46:09
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0