Sommaronsdag

Det börjar gå åt rätt håll och hostan är nästan borta men jag blir fortfarande snabbt slut. Jag vet inte senast jag sov tolv timmar men det gjorde jag igår. Jag var utvilad när jag vaknade och det var en skön känsla. Gårdagen spenderades hos svärföräldrarna. Jag behövde inte göra många knop men vart ändå slut, så det vart en tidig kväll i säng för mig igår.

Husmordern i mig börjar vakna lite smått. Jag skulle vilja åka iväg och plocka jordgubbar och blåbär, det skulle vara mysigt. Men det får bli när krafterna är helt återställda.

Annars så har det inte hänt så mycket här hemma.

Barnen mår bra och är inne i en period då de bråkar väldigt mycket. Alice har en förkärlek till att ta till nävarna när hon blir förbannad. Det är mindre roligt.

Hoppas att ni njuter av era sommardagar. <3

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Att åka å plocka bär låter mysigt, men se först till att vara riktigt kry <3 KRAM!

2011-07-20 @ 08:20:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Gött att det går åt rätt håll nu! Hoppas snart krafterna är åter. Vill också åka o plocka jordgubbar! Har något ställe här med men man kommer sig aldrig för o komma iväg suck

2011-07-21 @ 20:31:04
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0