Vart tog dagen vägen?

Tjopp så har lördagen gått...

På H&M hittade vi snygga kallingar och strumpor och jag hittade ett 2 pack linnen till mig. Ville var både nöjd och stolt över inköpen. Väl hemma så plockade jag med mig Alice och stoppade in henne i bilen för en tur till pappa och körsbärsträdet. Ville fick stanna hemma för han såg väldigt trött ut. Alice sov sig igenom hela körsbärsplockningen men vaknade lagom till fikat.

11 liter körsbär vart det denna gång och jag har stått och saftat ikväll igen. 8.1 liter saft finns det nu. Tror ni att vi klarar oss över vintern, finns 20-30 liter till kvar på körsbärsträdet...



Så nu ska jag pallra mig i säng och ikväll gör jag som Sockenvägens Söta och tar med mig Kallentoft till sängs... Undrar hur lång natten blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0