Avprickat

Vilken dag, har hunnit med att köpa fotoalbum i rätt storlek och sedan gjort ärendet på bank och djuraffär. Nu bor fem nya guppysar hemma hos oss. Dock var inte barnen klippta, var inte ens in till en frisör då jag kom på att det är ju midsommarveckan. Barnen kan gott gå långhåriga ett par dagar till. Ville ser ut som Emil, sötråttan!

Förresten så har jag bokat en kryssning på mammas båt. Ska bli roligt att åka så barnen får se hur deras mormor jobbar. Roligare är ju att mamma kommer åka med samma buss hem som oss. Mys!

Nu ska jag skutta in i duschen och mjuka upp nacken lite innan massagen med tigerbalsam. Sedan så blir det lite pyssel med kort. Skojsigt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag borde också ta tag i min kortsamling! Det är något som jag skjuter upp igen och igen men det är ju faktiskt en kanonsysselsättning för en regnig eftermiddag eller vakennatt. Fast jag måste beställa hem korten först. :-D



Hoppas nacken känns bättre efter dusch och massage!

2011-06-20 @ 21:45:48
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhh vilket äventyr att få åka med mormors båt, det kommer de nog att tycka är toppen!!! Hoppas ni får en fin dag <3

2011-06-21 @ 07:42:28
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0