Rolig post

Idag har det kommit två roliga paket på posten men jag är för nyfiken för att ha tålamod att fotografera paketen...
I ett av dem låg två linnen som jag har bett och fått uppsytt. Visar bild när barnen har dem på sig.
I det andra låg ett buzzuppdrag av fina Linda. Här hemma ska vi då laga "bag of taste bbq", ska bli spännande och se hur det smakar då kycklingen ska tillagas i en stekpåse tillsammans med kryddorna.

Annars så har jobbdagen flytit på fint, haft jobb hela tiden och haft många trevliga kunder.

nu ska jag gå ut och äta lite choklad och sedan hoppa ner i ett skönt bad. Det känns som en bra avslutning på denna lilllördag.

Appropå kamera, så har jag förlagt vår lilla kamera. Undra vart den har hamnat...

Kommentarer
Postat av: Linda

Så snabbt det kom! Postade igår eftermiddag :-o Kul iallafall! Hoppas det smakar, testa både med och utan stekpåsen - att bara gegga ihop kycklingen med en skvätt olja o krydda och köra i ugnen utan påse verkar många gilla med ;-)



Påminn mig var jag "lagt" garnpåsarna dina, jag la dem väldigt fyndigt i bastun av alla ställen för jag visste inte var jag skulle lägga av dem så länge. Kommer säkert glömma bort det, ha ha!

2011-06-16 @ 21:18:17
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lillördag var igår som ni firade på Ikea ;) Du o din gubbe

2011-06-16 @ 21:46:26
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Linda

Choklad passar alltid, oavsett veckodag! :-D



Du måste berätta hur kycklingen blev, älskar såna experiment!



Hoppas alla är friska och krya hos er nu!

2011-06-17 @ 12:25:04
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0