Lista i brist på annat

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Camilla
Smeknamn: Milla, Millan, Millis
Låt som när du är ledsen sörjer till? Admin Jensen - jeg ville önske jeg ku' sig (länk till youtube)
Beroende av: Skratt, min familj, kärlek och mina vänne
Vad tror folk om dig? Att jag inte är stark som orkar skjuta upp en rullstol uppför rampen
Stämmer det? Nej
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag kör bra
Brukar du skratta för dig själv? Ja, speciellt när jag sitter på jobbet och hör något på radion eller ser något roligt ut efter vägarna
Vad står det i ditt senast inkomna meddelande? Kom ner och öppna
Var bor du? Västra mälardalen
Trivs du där: Ja, fast funderingarna finns att flytta till en annan ort i Västra mälardalen
Nästa mål i ditt liv: Köpa hus
Vem ringde du senast? Jonis
När mår du bra: När jag är tillsamamans med de jag älskar
När blev du fotad senast: I fredags, när jag höll i söta M
Hur känner du dig nu: Glad och harmonisk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Är du smart: Jag anser mig inte att vara smart eller osmart. Jag är normal
Vad saknar du: Mina älskade vänner som bor allt för långt borta - Mina 3 L <3 Att jag inte får vara med i deras vardag när deras barn växer upp.
Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Är du blyg? Kan framstå som blyg, men jag kan vara avvaktande i nya sällskap
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill tro på det
Är du bortskämd: Nej, men jag kan vara bekväm i vissa situationer
Vad är det värsta du vet? Övergrepp mot barn, våld, banan och ärtsoppa
Vad behöver du just nu? I det materiella, pengar till ett hus och nya linnen
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, vad svårt. Jag vet faktiskt inte
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad är det finaste du fått? Mina barn
Om fem månader: Är det Alice 2 års dag, tiden går så fort!
Du samlar på: Lärdom och minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jonis
Är det okej att gråta: Självklart
När grät du senast: Det kommer jag tyvärr inte ihåg
Bär du glasögon eller linser: Inget avdera
Senaste låt du hörde: Den jag la in här ovan
Är du morgon- eller kvällsmänniska: En kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna

Listan har jag ärligt snott hos Britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0