Pysselmåndag och lite ärenden på agendan

Har sovit ganska gott inatt men har haft ont/problem med min nacke axlar. Idag känns det lite ohållbart men det är väl bar att bita ihop. Varm vetekudde och tigelbalsam får kurera mig..

Jag har funderat lite på vad vi ska göra idag och en sväng upp på stan blir det. Hållplatserna blir djuraffären, en frisör och banken. På djuraffären så ska vi köpa fem nya guppysar, hos frisören hoppas jag på att de har en dropin tid så trollungarna kan få nya frisyrer och banken blir ett bankärende.

Jag köpte fem fotoalbum när jag var upp till Gävle och jag var rejält taggad att äntligen kunna sätta in alla fotografier i album. Bara för att upptäcka att korten var större än albumen. Fy vad surt det var. Så nu måste jag leta rätt på andra album. Någon som har tips på album där kort som är 11x får plats? (har inte hunnit googla än..)

Trollungarna på besök på mitt arbete


Kommentarer
Postat av: Linda

Näääe? Vilken otur med albumen! :-( Det hade jag inte en tanke på, finns ju 10 o 11.. Tråkigt iallafall att det inte blev bra ändå. Album för höjd 11 borde finnas lite varstans, jag kan dock kika om det finns i den storleken med samma album - om det fanns i båda alltså, värt ett försök - om du nu har kvittot kvar. Ska kika iaf!



Hittat kameran?

2011-06-20 @ 13:05:30
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Erika - I Väntans Tider ♥

ja de e ju de. ska föröska få minnet att fungera bra och skriva ner sen ;)

2011-06-20 @ 13:38:23
URL: http://erikasblogg.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas ni fick några klipptider! Och så jobbigt att du ska behöva ha ont i nacke å axlar, stor krya på kram <3

2011-06-20 @ 15:01:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0