Hemmamys

Godmorgon!
Jag har varit vaken sedan innan klockan fem, vaknade av att det mullrade ute. Och det var inga nådiga muller som rullade på himlen. Tror att åskan slog ner här i närheten, vilken smäll det vart!

Det blir lugnt idag, en mysdag hemma och vi hoppas på att få besök. Jag ska bara springa ner till dagis och hämta lite saker som Jonis glömde igår, bland annat Alice keps. Sedan har Villes regnjacka kommit bort på dagis, roligt värre! Dagis får ersätta den om den inte kommer fram igen. Jag är alltid noga med att märka kläderna...

Nu ska ungarna få i sig lite frukost och sedan ska jag stoppa Alice i säng. Förhoppningen är att hon ska somna så jag och Ville kan bädda ner oss i soffan och sova lite vi med.

Baka är jag sugen på att göra med... Gärna en kladdig kladdkaka eller en god sockerkaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mindre kul med saker som försvinner på dagis, hoppas jackan kommer åter!



Kanske sover ni nu igen just nu? SKÖNT isåfall :-)



Kladdkaka låter inte alls fel. Med grädde till. Åh mums!

2011-06-23 @ 09:10:04
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Och ha en underbar helg!! Puss o kram!

2011-06-23 @ 09:14:18
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0