Buzz - Save Smart

I denna buzz kampanj så fick jag testa på sidan Save Smart. Det är en sida med en del erbjudanden som t ex brandskyddsprodukter, italienska delikatesser eller hotellövernattning. På Save Smart så strävar de efter att ha unika erbjudande och strävar efter att få ett så förmånligt pris som möjligt att erbjuda medlemmarna på Save Smart.

När jag hittar en sida som denna så ska det vara lätt att navigera sig på den och har flera bra erbjudanden. De uppdaterar sina erbjudanden med jämna mellanrum. Att vara medlem hos Save Smart kostar ingenting, det är bara när man köper en tjänst/produkt som man får betala för den.

Save Smart är en lättnavigerad sida och lätt att läsa de olika erbjudanden. Men tyvärr fanns det inga erbjudanden som passade mig. Men för de som söker ett specifict erbjudande är det bra. Jag gillar sidor där de erbjuder olika rabatterade produkter/tjänster.

* ~ * ~ *

Om ni vill bli buzzadorer och få hem massa olika produkter att testa.
Så klicka på länken; Bli Buzzador

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0