Den farliga leken

Jag har precis avslutat Mari jungsteds bok Den farliga leken.

Hennes böcker brukar alltid vara bra, fastnar lätt i dem och man vill veta hur det slutar. Men denna bok är lite lam, hon har haft samma upplägg i varje bok. Visst fungerar det men det kanske är dags att överraska?

Jag gilllar att följa poliskommisarien Knutas och de andras liv på polisstationen i Visby. Denna bok handlar om modellen Jenny och hur hennes fotograf blir utsatt för mordförsök. Maris språk är fängslande och jag har svårt att släppa även denna bok.


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan jag få låna några böcker sen. Jag vill låna Emmas bok också.

2011-03-04 @ 20:55:13
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0