Fredag

Äntligen helg! Som jag har längtat! Ledig i tre härliga dagar.

Imorgon är det kalas för svärmor som fyller 65 år, det ska bli trevligt att träffa alla.

Dagens planer är att gå och småplocka här hemma så man slipper det i helgen. Jag och Ville ska åka upp till läkaren, mina halsmandlar är groteskt stora och Ville har blåsor på tungan. Sedan blir det ett stopp på banken för att sätta in lite pengar.
Vad eftermiddagen har ett erbjuda vet vi inte riktigt än, hoppas på något spännande.

Jag har börjat fundera lite på Villes kalas, vilket tema han vill ha. Vart ska man beställa teman ifrån, vilken sida är bäst? Kan man blanda teman? Ville har iaf pekat ut spindelmannen och rorri. Hittade fina piratvimplar som vore tufft. Inbjudningar måste skickas. Så roligt att planera! Men det stora dilemmat är vad han ska få i present, det står still i mitt huvud, förslag även på det mottages gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0