Ingen vanlig dag!

Vaknar upp till en snöbeklädd stad, idag är dagen då man blir ett år äldre. Men det blir inget kalas förräns nästa vecka.

Igår åkte jag in till Arboga och mindes Max och Saga under minnesstunden. Dagen var tung men solen och vårförnimmelsen gjorde dagen lättare. Tror himlens vackraste änglar hade ordnat så solen lyste.

Denna vackra bild har Kristina Eriksson från Magazin24 tagit.

Både i år och förra året så har jag mått dåligt dagarna innan den 17/3, det var inte förräns igår jag såg ett samband till varför jag har mått som jag har gjort. Men efter att få varit på minnesstunden så känns det lite lättare.

Idag är det städning på schemat, det ser ut som om en bomb har slagit ner här hemma. Något jag borde göra är att åka och köpa present till Jonis. Han önskar sig proteinpulver och träningsbyxor. Får se vad det blir.

Jag läste i dagens tidning att Dollarstore ska etablera sig i mälardalen och det är jag glad över, efter att ha läst så mycket om den affären hos Sockenvägens Söta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen! Hoppas det blir iaf en liten fest, även om kalaset inte är förrän nästa vecka. :-)

2011-03-18 @ 16:08:50
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja på Dollarstore kan man hitta en hel del fint emellanåt, men tyvärr också väldigt mycket skräp som går sönder på en gång. Du får komma hit o shoppa då så länge ;-)

2011-03-19 @ 17:08:53
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0