Live från sängen

Idag är det min sovmorgon och jag kan tala om att barnen inte visar sig från sin bästa sida. Bara tjur och gnäll. Det är jobbigt att vakna till och somna om till. Därför får ni ett inlägg direkt ifrån sängen. Jag höll på och skämmas ihjäl igår, kände mig som värsta hyptiokondrikern... Proverna visade ingenting och det är bara en vanlig förkylning. Jag kände mig så dum! Men då vart jag kollad innan helgen. Kalas står på menyn idag, kommer bli roligt men jobbigt då jag inte känner helt hundra. Detta var all rapportering jag hade ifrån sängen, hoppas att solen lyser på er där ni är <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanske är något på G som du känner men som inte brytit ut än bara.. Hoppas dock inte på det...!!



Inge roligt med gnällbarn, håller tummarna att det inte vart så hela dagen lång bara.



Kram!

2011-03-12 @ 18:52:30
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0