Lördag morgon

Sitter här och ska snart göra mig klar inför jobbet, Alice var min väckarklocka imorse då hon vaknade vid kvart i sex. Ville har vaknat på fel sida och jag tycker synd om Jonis då han vill sova vidare en stund men Ville vägrar gå ut från sovrummet.

Idag vankas det jobb och Jonis planer för idag är att åka och bada med Ville. Det tror jag Ville kommer att uppskatta mycket.

Gårdagen så jobbade jag och det vart inte många mil alls, bara 10. Men fick vara bärhjälp två gånger, första bärhjälpen så skulle vi ta upp en rulle för en utetrappa. Glashal sådan! Efter lite sand och nära ett missöde så fick vi upp rullen. Men jäklar i min låda vad jag hade adrenalinpåslag när jag åkte därifrån. Ben och armar skakade och på kvällen kände jag av lite träningsvärk.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

Höll ni på o tappa rullen? ;-)

Hoppas det går bra på jobbet idag iaf! Här har jag syskonen mina på besök, ska dona inför Jerkers "kalas" som blir imorgon för att fira med familjen. Och umgås med syskonen förstås, och roa en gnällion - lovely!

2011-03-05 @ 11:37:47
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0