Soliga fredag!

Det är fredag igen och jag är långledig, hela 4 dagar. Det ska bli så skönt!

Arbetsdagarna har gått så fort och jag har haft körningar konstant. Men ett par riktigt roliga arbetsdagar har det varit. Jag har kört en reservbuss sedan i tisdags, då renaulten vägrade komma upp i mer än 40-50 km/h. Reservbussen var grymt skön att köra men tyvärr väldigt trång. Om man kunde blanda renaulten och Vw så vore det kanon. Rymligheten i renaulten och den tysta och sköna körningen i Vw.

På dagis säger de att Alice har ett humör som heter duga, de får passa upp på henne när hon blir tvärförbannad för hon har fått för sig att slänga sig bakåt. Tokskrutten! Nu vet jag varför det var så mycket gnäll på Alice förra veckan, två kindtänder har tittat upp. Inte konstigt, det måste ha gjort jätteont.

På dagens agenda så står det bakning då det är kalas här i helgen. Jag åker och lämnar barnen hos min mamma i eftermiddag så jag kan få baka ifred och få lite egentid. Jag längtar redan! Har nedräkning till jag lämnar barnen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Såg på facebook att du fick lite bakat ;-) Hoppas kalasandet går bra iallafall!



Ja, tror nog Mileon kommer uppskatta grejerna - och mamman o pappan babyvakten så slipper man bli så låst. Finns så mycket man kan göra ute/inne när han sussar.

2011-03-26 @ 10:17:32
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt med långledighet! Här är vi ju lite tvångslediga så det är inte lika kul... Och ja, surt med mässan men så kan det gå.



Jag ska försöka få till en magbild! Det är en av de grejerna som står på min to do-lista med glöms bort hela tiden.

2011-03-26 @ 15:19:31
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0