Tunga ögon

Körningarna har kommit med en jämn ström idag, avverkat 26 mil bakom ratten. Men det har blivit mycket skratt och glada diskussioner. Jag älskar mitt jobb!

Det är otroligt vad dagarna går fort nu förtiden. Tyckte nyss man gick upp och snart ska jag gå in och borsta tänderna för att krypa ner med en bok.

Jag hoppas att jag vaknar lika bra som jag gjorde imorse, Alice vaknade på natten och var ledsen så vi gick och la oss i Villes säng i stället. Efter min väckarklocka ringt så vaknade Alice, hon överöste mig med pussar. Kan man få en bättre start på dagen än så? Jag tror inte det!


Kommentarer
Postat av: fröken K

Jag får också massa pussar på morgnarna när min son vaknar före mig, och det är så gosigt. Varma blöta pussar från en liten liten mun.

2011-03-01 @ 23:15:59
URL: http://marengo1.blogspot.com
Postat av: Linda

mäh, min kommentar jag skrev här imorse är inte kvar..



Vilket mysigt uppvaknande iaf! gos med massa pussar för lilldamen! :-)

2011-03-02 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0