Egentid X2

Idag har det blivit en del egentid, både oplanerad och planerad.

Jag gick till dagis i morse med barnen för det var fotografering. Trodde att de skulle ta bilden och sedan fick vi gå hem. Men fröknarna skickade hem mig med uppmaning att hämta barnen om 2 timmar. Försökte få tag på ett frukostsällskap men det var en tidning istället. Så jag åkte upp till det lokala fiket och satt där och mös.

Mamma kom och hämtade barnen, skickade med lunch och sedan vart jag barnfri igen.

Första halvtimmen spenderades hos min bror och sedan resterande i matvaruaffären. Lite mindre rolig egentid men välbehövligt för kyl/frys och skafferi.

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem med hämtmat. Blir lite lyx så här på en fredag. Köpte även lite gottgott till mig och Jonis ikväll. Fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt med egentid, tyvärr dåligt på den fronten här ;-)



Hoppas ni fick det riktigt mysigt i soffan igår kväll! Jag saknade lite godis men hade ostbricka o rödtjut + trevligt sällskap.

2011-05-14 @ 10:27:17
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0