Redan lilllördag

Redan lilllördag och vart tar dagarna vägen?

Helgen har varit helt underbar!
Fylld med KÄRLEK!

Fredagen började med att Lina kom upp hit, det var längesedan jag träffade henne nu. Hon hade även plockat upp Linda. Vi satt och snacka skit ett tag innan Linda plockade fram en flaska rosé och färska jordgubbar. Vi packade in oss i Linas nya bil. Hoppas att den röda faran blir en värdig ersättare till PECen. For till Arboga för lite tacobuffé och en massa skitsnack.

Lördagen kom och den börjades med att vi sjöng för Ville och han fick öppna sina paket. Efter frukosten så åkte jag iväg för att sätta mig i frisörstolen. Där fick jag lite färg i håret och sedan blev klippt. Blev även stajlad inför kvällen. Hem till kalaslokalen där gästerna började trilla in. Villes glädje när han öppnade paket efter paket var oslagbar. Även hans glädje när han fick se alla gästerna. Min stora son!

Svärföräldrarna tog ungarna med sig när de åkte och vi slappade lite innan det var dags att sätta på sig feststrassen och ansiktet för att sedan bege oss upp till svågerns 30 års fest. En härligt kväll med runda fötter. Trillade i säng vid halv fyra. Och när brukar man vakna när man är barnfri? Jo tidigt! Halv tio slog jag upp mina ögon och tillbringade 3 timmar på soffan innan de resterande vaknade till liv.

Bilder kommer när jag väl orkar tömma kameran..

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lät som en toppen helg!!! Å tack rara du för tipset om att doppa krukan. Önskar dig en tin dag, här snöar det, mindre kul... KRAM!

2011-05-05 @ 08:17:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbar helg! Ja jag tror jag såg en bild på dig på facebook som var tagen i helgen, men fick inte kommentera den. Visade J bilden och han kände inte ens igen dig med ljusare slingor o rött läppstift ;-) Pinglan där!

2011-05-05 @ 09:04:51
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0