Shoppa eller inte shoppa?

Vaknade till solsken imorse och jag har inte kommit på än vad vi ska göra idag. Västerås suktar lite, då Ville behöver vårjacka, jag och Alice behöver sommarskor, rättare sagt tofflor. Men frågan är om jag ska åka själv eller om jag ska ringa och fråga om mormor vill med. Skulle även behöva åka förbi Jalle, är nyfiken på den nya bussen.

Ikea vill jag med till men det vill jag uppleva med Jonis. Så det får nog vänta..

Vad har ni för planer idag? Ni vet väl om att man kan kommentera mina torftiga inlägg? Dels saknar jag er respons och sedan är jag nyfikna på vilka ni är. Om ni har lust och ork, säg bara hej så har ni gjort min dag.

Ikväll kommer mi mamma hem ifrån Kina. De har varit där på semester och jag hoppas att tullen är snälla mot dom så jag kan få mina converseskor.


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska shoppa om du orkar med det :-)



Är dem klar med nya ikea? Får svänga förbi där nån gång när vi ska ner till er framöver.



Converse från Kina, inte dåligt det inte :-) Du får visa upp dem sen.



Fin bild på dig <3

2011-05-26 @ 11:14:36
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: fröken K

Åh, jag är så dålig på att kommentera, fast jag läser alla dina blogginlägg. :) Sorry. Ska bli bättre på det. Hoppas du hinner med allt du vill göra, det blir allt lite kärvt när man har barn, har jag upplevt. Hehe.

2011-05-26 @ 18:41:50
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0