Irriterat

Så här det varit här hemma hos oss idag, alla har gått alla på nerverna. Det känns inte roligt men några små ljusglimtar har jag fångat, den som värmde mest var gosigaste kramen från Alice efter deras bad eller pussen hon väckte oss med.

Räkningar är betalda och en skön slant överförd till sparkontot. Nu ska jag sätta mig ner och skriva matlista och sedan en shoppinglista, vi har verkligen slarvat med att åka och småhandla allt för ofta. Men nu ska vi ta oss i kragen och få en ändring på det.

Jonis lägger barnen just nu och jag ska förbereda julgardinerna som ska upp i vardagsrummet och alla stjärnor. Julstjärnorna som stod på bordet köpte jag idag, 2 för 25 kronor på ica. Billigt och fina!

Hoppas att ni har haft en mysig första advent!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var billiga julstjärnor! Måste köpa lite julblommor här med. Det gör ju så mycket :-)



Förstår att det känns vemodigt att sälja syskonvagnen, hoppas ni får en bra peng för den!



Kram goding!

2011-11-27 @ 19:28:50
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0