TGIF!

Jippie, det är fredag! Jag är ledig, kan inte förstå att jag har ännu en ledig helg, det lär nog ta ett tag innan jag förstår det.

Planerna för helgen är imorgon att bara barnvakt åt syrrans yngsta dotter. Vi åker och gör storstan osäker på biltema och ikea. På eftermiddagen så blir det tapetsering av barnens rum. Målat har vi gjort ikväll. Spännande att få se resultatet på tapeten vi har valt.

Söndagen blir fix med Jonis bil och sedan så blir det mat hos svärföräldrarna. En mysig och härlig helg!

Har suttit och kikat lite på Ikeas sida och hittat lite som ska följa med oss hem.

Annars så snorar jag vidare här hemma, fortsätter förkylningarna så är det jag som köper hälsokost!

Vad är era planer för helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0