Dagvild

För sjutton gubbar, det är redan torsdag! Vart har denna vecka tagit vägen? Jag tror fortfarande att det är onsdag och det gjorde tyvärr att jag missade Mamma Boot Campen idag.

Men vi har i stort sett bakat klart allt till helgens kalas och på lördag så är det städning som står på schemat, känns skönt att ligga bra till i planeringen. Alice presenter är redan inköpta de ska bara att slås in.

På jobbet så boar jag in mig i bussen och jag trivs! Bussen är både tystare, varmare och mjukare att köra/åka i. Nu är bussen på montering och det ska bli spännande och se vad de har gjort imorgon. Jag har tagit fram munstycket till "alkoflåsaren", om det kommer sitta en sådan i bussen imorgon.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det fredag och en ledig helg väntar, en av många helger.

små små badfisar <3


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söta badbarn <3 Å du, helt rätt, spara funktionen missbrukas var 5 sekund nu ler Lär INTE göra om misstaget igen. Ha en fin helg <3 KRAM

2011-11-04 @ 09:37:32
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Linda

så härligt med lediga helger framöver, det behövs! Även om det kan vara skönt med ledigt i veckan med, men... ja då kan man ju inte umgås hela familjen istället.



Ha en skön helg, min går i ultrarapid i vanlig ordning.

Bara synd att vi har så dåligt med tid både till och från Ullared - åker i okristlig tid dit och hem är det sent på kvällen - då vill man bara hem, och syster med - som ska jobba dagen efter ;-)



Får planera något, om vi kan pricka något i våra schemor ;-D



Kram kram kram!!

2011-11-04 @ 16:56:55
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0