Som en måndag

Usch vilken dag, det är längesedan jag har varit så här arg. Jag hoppas att allt är ett missförstånd och det är bara otänksamhet som ligger bakom. Så nu lämnar jag detta för i morgon är det en annan dag!

Jonis har varit hemma och vabat Alice idag, hon har/haft feber och är väldigt hes. Hon är inte riktigt hundra men imorgon förmiddag vabar jag och sedan på eftermiddagen blir det TAKK kurs nr 3. När vi kommer hem från kursen så ska vi ha kalas här hemma för Alice och då ska hon få lite presenter utav oss.

Nu kom Jonis hem från GDS och berättade att när han skulle köra upp på lyften så fick han punka på ena däcket. Han skulle bara fixa avgassystemet lite inför besiktningen imorgon. Alltid är det något..

Men imorgon så ska jag och Alice sitta och mysa och bara läsa massa böcker. Om hon mår tillräckligt bra så tar vi oss upp till djuraffären och köper ett yngelakvarium. 2-3 yngel har redan blivit uppätna men det finns två kvar i akvariumet och ett har vi räddat till ett annat akvarium.




Kommentarer
Postat av: Fnulan

Usch inte ska du va arg!!!! Men ibland blir det bara så, och som du säger, det blir bättre i morgon!

2011-11-07 @ 22:36:47
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linda

Då håller vi tummarna för att hon är piggelin i morgon! Bokmys låter iofs inte illa.

2011-11-07 @ 23:15:05
URL: http://miss-misschief.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas hon är kryare så ni kommer iväg å köper en räddningsoas till ynglen :-D Dessutom hoppas jag det var obetänskamhet som låg bakom det du är upprörd över kramar om Ha nu en fin dag vännen <3

2011-11-08 @ 07:42:42
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0